LOSYEN PELANGSINGAN TERBARU! DIJAMIN BERKESAN! Slimming Cool Lotion BIORICH~AGEN DIPERLUKAN JANA RM100,000 EKSPRESS

Slimming Cool Lotion adalah satu produk yang mampu membuang lemak-lemak berlebihan yang ada dalam badan dan dalam masa yang sama mampu memperlihatkan badan yang SLIM ke atas pengamal produk ini. Produk ini mengandungi ekstrak nelumbo nucifera (teratai) yang dirumus khas dengan bahan-bahan terpilih untuk merangsang proses lipolisis iaitu proses pemecahan sel-sel lemak dan selulit. Slimming Cool Lotion ini sesuai digunakan untuk lelaki dan wanita.

 
CIRI-CIRI SLIMMING COOL LOTION
 
1) Bebas dari paraben
2) Kesan serta merta
3) Tidak melekit
4) Tidak terlalu panas
5) Tahan lama
6) Wangi
7) Mudah digunakan
8) Boleh digunakan pada bila-bila masa
9) Suci dan halal
 
 
KELEBIHAN SLIMMING COOL LOTION
 
1) Memecahkan lemak
2) Menghilangkan selulit
3) Menurunkan berat badan
4) Melangsing dan mencantikkan bentuk badan
5) Menegangkan kulit
6) Melembut dan menyegarkan kulit
7) Membuang lebihan angin dalam badan
8) Melegakan ketidakselesaan senggugut
9) Melegakan sakit-sakit sendi
 
 
CARA PENGGUNAAN SLIMMING COOL LOTION
 
1) Sapu secukup losyen dan urut pada bahagian-bahagian yang ingin dikurangkan lemak seperti pada abdomen (perut dan badan), punggung, paha dan lengan. Urut perlahan-lahan dari bawah ke atas dalam masa 1-3 minit. Sebaik-baiknya sapukan losyen dua kali sehari selepas mandi.
 
2) Slimming Cool Lotion juga boleh digunakan untuk mengurangkan lemak pada bahagian dagu dan leher. Sapuan yang nipis dengan urutan ringan dari bawah ke atas untuk mendapatkan bentuk yang diingini.
 
3) Tindak balas losyen akan lebih berkesan apabila liang-liang roma badan terbuka iaitu semasa kita berpeluh atau selepas mandi air hangat. Pada ketika ini, rasa hangat losyen akan lebih dirasai.

4) Untuk pengguna yang pertama kali menggunakan Slimming Cool Lotion adalah dinasihati supaya menggunakannya sedikit dahulu untuk membiasakan kulit sebelum sapuan yang lebih banyak.
 
5) Slimming Cool Lotion boleh digunakan bersama-sama dengan korsel, girdle atau alat-alat bantuan senaman (seperti slimming belt).
 
6) Sapu Slimming Cool Lotion untuk membantu melegakan senggugut dan sakit sendi yang ringan.
 
 
EKSTRAK NELUMBO NUCIFERA (Teratai)
 
 
Nelumbo Nucifera dikenali dengan banyak nama seperti blue lotus, Indian lotus, sacred lotus, bean of India dan sacred water-lily. Di Malaysia, ia lebih dikenali dengan nama Teratai. Nelumbo Nucifera boleh dirujuk dengan nama lain iaitu Nelumbium speciosum (Wild.) atau Nymphaea nelumbo. Tumbuhan ini berbaka akuatik, tetapi jika benihnya dipelihara dengan baik, ia mampu bertahan untuk beberapa tahun.
 
Daun teratai mempunyai kandungan kimia seperti roemerine, nuciferine, nornuciferine, armepavine, pronuciferine, N-nornuciferine, D-N-methylcoclaurine, anonaine, liriodenine, quercetin, isoquercitrin, nelumboside, citric acid, tartaric acid, malic acid, gluconic acid, oxalic acid, succinic acid, zat tannic.
 
Teratai adalah pembersihan diuretik, lipid – merendahkan pembuangan minyak. Kandungan nuciferine yang terkandung dalam daun teratai boleh menggalakkan penguraian lemak dan mampu membersihkan diuretik. Kesan klinikal pemerhatian antipiretik, gliserol secara asasnya bertindak sebagai serum untuk merendahkan kandungan kolesterol serta berperanan mengawal kesihatan lipid darah. Dengan menggunakan nuciferine, ia mampu bertindak mengurangkan berat badan, tanpa menganggu sebarang diet serta tubuh manusia. Ia tiada sebarang kesan sampingan.

♥ $ 500 Ejen Promosi Web 1 Malaysia DIPERLUKAN SEGERA

=jana pendapatan harian RM200 ~ RM5,000 SEBULAN!

-Suri Rumah-pelajar IPT-Hanya sebarkan link web sykt.

Daftar percuma di http://bit.ly/jutawancash

>$::TERBARU PRODUK KECANTIKAN TERLARIS

=COOL SLIMMING : MENGURUSKAN DAN MENCANTIKKAN

BADAN ANDA DALAM 14 HARI!

Produk Hebat Minyak Kelapa Dara~anti virus

*Kolagen Awet Muda*♥Kopi Power 18SX Tarong Meningkatkan

 kekuatan zahir batin suami isteri ♥

*Losyen Brutal Gel Power Melambatkan ejakulasi suami

♥jom..|LIKE|SHARE|♥

 

>RAWATAN BEKAM POWER TERUS KE RUMAH ANDA K.LUMPUR & SELANGOR~ATASI MASALAH SAKIT BADAN, GOUT, LEMAH TENAGA BATIN, TINGKATKAN MEMORI, BUANG TOKSIN DARI BADAN ANDA, BEKAM DI PUNCAK KEPALA SEMBUHKAN 72 PENYAKIT(sabda Nabi SAW) Appointment dan tempahan bekam lelaki/wanita SMS BEKAM-NAMA-ALAMAT-TARIKH-MASA BERBEKAM KE 017-237 8001 JEHAN> http://bit.ly/bekamazzahra ♥ jom LIKE & SHARE ♥ INSHA ALLAH BERKAT 🙂

Leave a comment